WSPARCIE IT

Skuteczne zarządzanie i wsparcie biznesu w obszarze środowisk IT

 


Marek Ortyl
Business Development Manager


mobile: +48 733 459 229
e-mail: marek.ortyl@osec.pl


Filip Gontarz 
Prezes Zarządu OSEC Sp. z o.o.


mobile: +48 603 583 609
e-mail: filip.gontarz@osec.pl

  

Nasza oferta skierowana jest do firm i instytucji, które:

  • potrzebują porady, konsultacji w dziedzinie IT
  • poszukują partnera IT wspomagającego działania biznesowe
  • pragną zmienić dotychczasowego dostawcę usług IT lub skonsolidować usługi w jednym miejscu
  • oczekują profesjonalnego wsparcia informatycznego w codziennych zadaniach
  • posiadają dział IT, ale potrzeby obsługi wykraczają poza możliwości realizacyjne działu
  • chcą transparentności kosztów ponoszonych na IT (co za co, dlaczego i po co?)
  • chcą mieć jasny system planowania i raportowania wyników działu IT

 

 

Nasi specjaliści zapewniają pełne wsparcie wszystkich warstw środowisk oraz obsługi IT począwszy od ustawienia usługi w zakresie zarządzania oraz koordynacji, przez administrację oraz obsługę zgłoszeń.

Zakres naszych usług (naszego wsparcia, naszej obsługi, pomocy) zawsze dopasowujemy do potrzeb klienta, chętnie wychodzimy poza standardy i realizujemy zadania nietypowe.
W naszej ofercie znajdziecie między innymi:

  • Pełne wsparcie środowisk (serwery, stacje robocze) Linux, Windows
  • Monitoring jakości wsparcia oraz wydajności IT
  • Migrację usługi wsparcia do chmury oraz zarządzanie usługą w chmurze
  • Automatyzację i optymalizację procesów
  • Archiwizację danych (backup)
  • Opracowanie dokumentacji w zakresie obsługi zgłoszeń oraz schematów dla środowisk technicznych
  • Wsparcie użytkownika (helpdesk)
  • Pomoc w wyposażeniu oraz przy wyborze/pozyskaniu oprogramowania potrzebnego do obsługi środowisk klienta
  • Doradztwo i konsulting, planowanie rozwoju w parze z biznesem
  • Wsparcie w przypadku planowanych projektów lub zmian

 

 itil-graph-dark-greyna-strone.jpg


 

Realizowane przez nas usługi wsparcia budujemy w oparciu o prosty kodeks / proste zasady:

  • WYDAJNE Wsparcie:
    pracują z nami eksperci, którzy w warunkach „bojowych” w serwerowni spędzili dość godzin, by wiedzieć, co i jak można zrobić lepiej, wydajniej
  • JAKOŚĆ Usług przede wszystkim:
    dbamy o najwyższy standard obsługi zbierając feedback po każdym zgłoszeniu, reagując na uwagi, ciągle ucząc się i poprawiając procesy
  • Elastyczność: Klient i Jego potrzeby są dla nas najważniejsze
  • DOBRY Sposób komunikacji: jasno określone i zadeklarowane ścieżki komunikacyjne z IT.
  • PEŁNA Gotowość:  np. w trybie 24/7 lub innym dowolnym w zależności od potrzeb (bez ograniczeń stref czasowych)
  • ZROZUMIAŁY Język: dbamy o najwyższy poziom komunikacji IT vs Użytkownicy. Mówimy zrozumiałym językiem. Obsługujemy klientów w języku polskim oraz angielskim, na życzenie rosyjskim
  • POMOCNE Narzędzia obsługi zgłoszeń: zawsze prowadzimy ewidencję i historie zgłoszeń. Nawiązujemy interakcje ze zgłaszającym i prowadzimy komunikację do zakończenia zgłoszenia. Oferujemy własne środowisko do zgłoszeń (OTRS) lub pracujemy na dowolnym oprogramowaniu klienta

 

Gwarantujemy:

  • Ciągłość dostarczanych usług
  • Dbałość o bezpieczeństwo danych
  • Realizację usług w oparciu o najlepsze standardy i praktyki-ITIL, DevOps, ISO
  • Dostęp do najnowszych, innowacyjnych rozwiązań IT
  • Prowadzenie projektów przez menedżerów z kompetencjami, kwalifikacjami potwierdzonymi wieloma międzynarodowymi certyfikatami. Sprawdź na  www.omec.pl

 

Nasze kompetencje techniczne potwierdzają akredytacje i Partnerstwa:

  • Red Hat Certified Training Partner oraz Red Hat Premier Business Partner
  • SUSE Commercial Training Partner oraz SUSE Business Partner
  • LPI Gold Approved Training Partner (jedyny Gold Partner w Polsce)
  • Linbit Training & Business Partner (od 2015 r. jedyny partner technologiczny w Polsce – akredytacja dostawcy technologii, subskrypcji oraz wsparcia I-ej i II-ej linii)
  • MariaDB Training & Business Partner (od 2016 roku partner szkoleniowy oraz biznesowy z prawem wyłączności na Polskę)
  • Microsoft Business Partner—Gold Data Platform

 

  redhatlogokwadrat.png   microsoftlogo-kwadrat.png   suselogokwadrat.png   storwarekwadrat.png   mariadblogokwadrat.png   linbitlogokwadrat.png   microfocuslogokwadrat.png