Skuteczne zarządzanie i wsparcie biznesu w obszarze środowisk IT

Dział Sprzedaży
OSEC Sp. z o.o.

Nasza oferta skierowana jest do firm i instytucji, które:

  • potrzebują porady, konsultacji w dziedzinie IT
  • poszukują partnera IT wspomagającego działania biznesowe
  • pragną zmienić dotychczasowego dostawcę usług IT lub skonsolidować usługi w jednym miejscu
  • oczekują profesjonalnego wsparcia informatycznego w codziennych zadaniach
  • posiadają dział IT, ale potrzeby obsługi wykraczają poza możliwości realizacyjne działu
  • chcą transparentności kosztów ponoszonych na IT (co za co, dlaczego i po co?)
  • chcą mieć jasny system planowania i raportowania wyników dział

Nasi specjaliści zapewniają pełne wsparcie wszystkich warstw środowisk oraz obsługi IT począwszy od ustawienia usługi w zakresie zarządzania oraz koordynacji, przez administrację oraz obsługę zgłoszeń.

Zakres naszych usług (naszego wsparcia, naszej obsługi, pomocy) zawsze dopasowujemy do potrzeb klienta, chętnie wychodzimy poza standardy i realizujemy zadania nietypowe.

W naszej ofercie znajdziecie między innymi:

  • Pełne wsparcie środowisk (serwery, stacje robocze) Linux, Windows
  • Monitoring jakości wsparcia i wydajności IT
  • Migrację usługi wsparcia do chmury oraz zarządzanie usługą w chmurze
  • Automatyzację i optymalizację procesów
  • Archiwizację danych (backup)
  • Opracowanie dokumentacji w zakresie obsługi zgłoszeń oraz schematów dla środowisk technicznych
  • Wsparcie użytkownika (helpdesk)
  • Pomoc w wyposażeniu oraz przy wyborze/pozyskaniu oprogramowania potrzebnego do obsługi środowisk klienta
  • Doradztwo i konsulting, planowanie rozwoju w parze z biznesem
  • Wsparcie w przypadku planowanych projektów lub zmian

Realizowane przez nas usługi wsparcia budujemy w oparciu o prosty kodeks / proste zasady:

  • WYDAJNE Wsparcie: pracują z nami eksperci, którzy w warunkach „bojowych” w serwerowni spędzili dość godzin, by wiedzieć, co i jak można zrobić lepiej, wydajniej
  • JAKOŚĆ Usług przede wszystkim: dbamy o najwyższy standard obsługi zbierając feedback po każdym zgłoszeniu, reagując na uwagi, ciągle ucząc się i poprawiając procesy
  • DOBRY Sposób komunikacji: jasno określone i zadeklarowane ścieżki komunikacyjne z IT.
  • PEŁNA Gotowość: np. w trybie 24/7 lub innym dowolnym w zależności od potrzeb (bez ograniczeń stref czasowych).
  • Elastyczność: Klient i Jego potrzeby są dla nas najważniejsze
  • ZROZUMIAŁY Język: dbamy o najwyższy poziom komunikacji IT vs Użytkownicy. Mówimy zrozumiałym językiem. Obsługujemy klientów w języku polskim oraz angielskim.
  • POMOCNE Narzędzia obsługi zgłoszeń: zawsze prowadzimy ewidencję i historie zgłoszeń. Nawiązujemy interakcje ze zgłaszającym i prowadzimy komunikację do zakończenia zgłoszenia. Oferujemy własne środowisko do zgłoszeń (OTRS) lub pracujemy na dowolnym oprogramowaniu klienta.

Gwarantujemy:

  • Ciągłość dostarczanych usług
  • Dbałość o bezpieczeństwo danych
  • Realizację usług w oparciu o najlepsze standardy i praktyki-ITIL, DevOps, ISO
  • Dostęp do najnowszych, innowacyjnych rozwiązań IT
  • Prowadzenie projektów przez menedżerów z kompetencjami, kwalifikacjami potwierdzonymi wieloma międzynarodowymi certyfikatami. 

Możemy dostarczyć Państwu dodatkowe wsparcie dla produktów i rozwiązań takich Producentów jak: 

  • Red Hat & JBoss, 
  • SUSE,
  • Leostream (więcej),
  • CloudBees,
  • Veritas,
  • Elastic,
  • Linbit-DRBD, 
  • MariaDB
  • i innych.

Zapraszamy do współpracy!

linbitlogokwadrat.pngmariadb-logokwadrat.pngmicrosoftlogo-kwadrat.pngredhat-logokwadrat.pngstorwarekwadrat.pngsuse-logokwadrat.pngveritas-logokwadrat.pnglogo-elastic-kwadrat.pnglogo-cloudbees-kwadrat3.png