Opis
Autorski warsztat tworzenia strategii usług IT opracowany przez OMEC.
Warsztat to alternatywa lub uzupełnienie certyfikowanych i akredytowanych szkoleń z zakresu zarządzania usługami IT. Jest adresowany do osób, dla których certyfikat nie jest podstawowym celem uczestnictwa w szkoleniach i kursach.
Przeznaczony dla tych, którzy potrzebują praktycznego podejścia do tematu tworzenia i zarządzania strategią usług IT oraz zarządzania portfelem usług.
Warsztat pozwoli uczestnikom zapoznać się z praktykami dotyczącymi m.in.:
- analizy zasad, technik i relacji przy tworzeniu skutecznych strategii usług;
- określania obszaru, zakresu i celów wybranych procesów Strategii Usług;
- oceny i wykorzystania roli nadzoru IT (IT Governance) przy ustanawianiu strategii;
- określenia możliwości stosowania IT;
- znaczenie Strategii usług (Service Strategy) w ogólnym kontekście zarządzania usługami;
- określania Krytycznych Czynników Sukcesu (Critical Success Factors) dotyczących Strategii usług.
Cel
Celem warsztatu jest umożliwienie uczestnikom zapoznania się z praktycznym podejściem związanym z analizą potrzeb biznesowych, tworzeniem i zarządzaniem strategią usług IT oraz z zarządzaniem portfelem usług.
Grupa docelowa:
- wszystkie osoby zainteresowane zgłębieniem praktycznej wiedzy na temat najlepszych praktyk w zakresie tworzenie strategii IT, analizy potrzeb biznesowych oraz zarządzania portfelem usług IT
Szkolenie/warsztat organizowany jest we współpracy z firmą OMEC Sp. z o.o.
Czas trwania: 2 dni
Język szkolenia: Polski
Język materiałów: Polski
W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt na osec@osec.pl
Uczestnikom szkolenia zapewniamy:
- zajęcia prowadzone przez doświadczonego trenera
- autorskie materiały szkoleniowe
- przyjazną atmosferę nauki oraz wymiany doświadczeń
- dyplom uczestnictwa
Wymagania:
Konspekt
- Wprowadzenie do Strategii usług (Service Strategy)
- Zasady Strategii Usług
- Definiowanie Usług i Przestrzeni Rynkowej (Market Spaces)
- Prowadzenie strategicznych ocen oddziaływania
- Zarządzanie portfelem usług (Service Portfolio Management)
- Zarządzanie popytem (Managing Demand)
- Strategia Usług w aspekcie cyklu życia usługi
- Krytyczne Czynniki Sukcesu (CSFs) oraz ryzyka