Cena Netto:
1 450.00 PLN
Brutto: 1 783.50 PLN
Terminy:
Generuj PDF

Zapisz się

Opis

Autorski warsztat tworzenia strategii usług IT opracowany przez OMEC.

Warsztat to alternatywa lub uzupełnienie certyfikowanych i akredytowanych szkoleń z zakresu zarządzania usługami IT. Jest adresowany do osób, dla których certyfikat nie jest podstawowym celem uczestnictwa w szkoleniach i kursach.

Przeznaczony dla tych, którzy potrzebują praktycznego podejścia do tematu tworzenia i zarządzania strategią usług IT oraz zarządzania portfelem usług.

Warsztat pozwoli uczestnikom zapoznać się z praktykami dotyczącymi m.in.:

  • analizy zasad, technik i relacji przy tworzeniu skutecznych strategii usług; 
  • określania obszaru, zakresu i celów wybranych procesów Strategii Usług;
  • oceny i wykorzystania roli nadzoru IT (IT Governance) przy ustanawianiu strategii;
  • określenia możliwości stosowania IT;
  • znaczenie Strategii usług (Service Strategy) w ogólnym kontekście zarządzania usługami;
  • określania Krytycznych Czynników Sukcesu (Critical Success Factors) dotyczących Strategii usług.

Cel

Celem warsztatu jest umożliwienie uczestnikom zapoznania się z praktycznym podejściem związanym z analizą potrzeb biznesowych, tworzeniem i zarządzaniem strategią usług IT oraz z zarządzaniem portfelem usług.

Grupa docelowa:

  • wszystkie osoby zainteresowane zgłębieniem praktycznej wiedzy na temat najlepszych praktyk w zakresie tworzenie strategii IT, analizy potrzeb biznesowych oraz zarządzania portfelem usług IT

Uwagi:

Szkolenie/warsztat organizowany jest we współpracy z firmą OMEC Sp. z o.o.

Czas trwania: 2 dni

Język szkolenia: Polski
Język materiałów: Polski

W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt na osec@osec.pl 

Uczestnikom szkolenia zapewniamy:

  • zajęcia prowadzone przez doświadczonego trenera
  • autorskie materiały szkoleniowe
  • przyjazną atmosferę nauki oraz wymiany doświadczeń
  • dyplom uczestnictwa

Wymagania:

Konspekt

  • Wprowadzenie do Strategii usług (Service Strategy)
  • Zasady Strategii Usług
  • Definiowanie Usług i Przestrzeni Rynkowej (Market Spaces)
  • Prowadzenie strategicznych ocen oddziaływania
  • Zarządzanie portfelem usług (Service Portfolio Management)
  • Zarządzanie popytem (Managing Demand)
  • Strategia Usług w aspekcie cyklu życia usługi
  • Krytyczne Czynniki Sukcesu (CSFs) oraz ryzyka