Cena Netto:
13 369.08 PLN
3 158.00 EUR
Brutto: 16 443.97 PLN
Kurs przyjęty do powyższej kalkulacji 1 EUR = 4,2334 PLN -
tabela nr. 072/C/NBP/2018, z dnia z dnia 2018-04-11.

Cena w PLN jest orientacyjna (wyliczana z EUR/USD wg kursu sprzedaży NBP z dnia wystawienia faktury).
Nadchodzące szkolenia:
Warszawa
17.12.2018-21.12.2018

Generuj PDF

Zapisz się

Opis

Szkolenie Red Hat Enterprise Linux Diagnostics and Troubleshooting z egzaminem (RH343) dostarcza administratorom systemu narzędzi i technik potrzebnych, aby skutecznie diagnozować i rozwiązywać problemy, czy też eliminować wiele potencjalnych zagrożeń. Słuchacze będą pracować na praktycznych problemach różnych podsystemów, diagnozować je i rozwiązywać.

Słuchacze będą uczyć się, jak zastosować metodę naukową do uporządkowanego rozwiązywania problemów. Takie podejście jest następnie wykorzystywane do rozwiązywania różnego rodzaju problemów, w tym problemów z rozruchem, problemów sprzętowych, kwestii pamięci, problemów z rpm, problemów z siecią, problemów z aplikacjami firm trzecich, kwestii bezpieczeństwa i problemów jądra. Pod koniec kszkolenia słuchacze mogą wykonać kompleksowe przeglądy różnych laboratoriów, aby sprawdzić swoje umiejętności.

Szkolenie przygotowuje do egzaminu EX342 Red Hat Certificate of Expertise in Red Hat Enterprise Linux Diagnostics and Troubleshooting.

Ta wersja szkolenia (RH343, czyli pakiet - szkolenie z egzaminem) zawiera już ten egzamin. 

Cel

Diagnozowanie problemów, zbieranie informacji i rozwiązywanie typowych problemów z Red Hat Enterprise Linux.

Przygotowanie do egzaminu EX342 Red Hat Certificate of Expertise in Red Hat Enterprise Linux Diagnostics and Troubleshooting  i certyfikacji Red Hat Certificate of Expertise in Red Hat Enterprise Linux Diagnostics and Troubleshooting.

Grupa docelowa:

Doświadczeni administratorzy systemów, którzy chcą dowiedzieć się więcej na temat rozwiązywania problemów.

Uwagi:

Szkolenie trwa 5 dni.

Przyjmujemy wpłaty w PLN lub EURO.

Oferujemy szkolenia w naszych ośrodkach w Warszwie, Wrocławiu, Krakowie, jak i w lokalizacjach wskazanych przez klienta. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt na osec@osec.pl

Wymagania:

Konspekt

  1. Introduction to troubleshooting
    • Describe a generalized strategy for troubleshooting.
  2. Take proactive steps to prevent small issues
    • Prevent small issues from becoming large problems by employing proactive system administration techniques.
  3. Troubleshoot boot issues
    • Identify and resolve issues that can affect a system's ability to boot.
  4. Identify hardware issues
    • Identify hardware problems that can affect a system’s ability to operate.
  5. Troubleshoot storage issues
    • Identify and fix issues related to storage.
  6. Troubleshoot RPM issues
    • Identify and fix problems in, and using, the package management subsystem.
  7. Troubleshoot network issues
    • Identify and resolve network connectivity issues.
  8. Troubleshoot application issues
    • Debug application issues.
  9. Deal with security issues
    • Identify and fix issues related to security subsystems.
  10. Troubleshoot kernel issues
    • Identify kernel issues and assist Red Hat Support in resolving kernel issues.
  11. Red Hat Enterprise Linux Diagnostics and Troubleshooting comprehensive review
    • Practice and demonstrate knowledge and skills learned in Red Hat Enterprise Linux Diagnostics and Troubleshooting.
  12. Exam