Cena Netto:
11 599.52 PLN
2 740.00 EUR
Brutto: 14 267.41 PLN
Kurs przyjęty do powyższej kalkulacji 1 EUR = 4,2334 PLN -
tabela nr. 072/C/NBP/2018, z dnia z dnia 2018-04-11.

Cena w PLN jest orientacyjna (wyliczana z EUR/USD wg kursu sprzedaży NBP z dnia wystawienia faktury).
Nadchodzące szkolenia:
Warszawa
17.12.2018-20.12.2018

Generuj PDF

Zapisz się

Opis

Szkolenie Red Hat Enterprise Linux Diagnostics and Troubleshooting (RH342) dostarcza administratorom systemu narzędzi i technik potrzebnych, aby skutecznie diagnozować i rozwiązywać problemy, czy też eliminować wiele potencjalnych zagrożeń. Słuchacze będą pracować na praktycznych problemach różnych podsystemów, diagnozować je i rozwiązywać.

Słuchacze będą uczyć się, jak zastosować metodę naukową do uporządkowanego rozwiązywania problemów. Takie podejście jest następnie wykorzystywane do rozwiązywania różnego rodzaju problemów, w tym problemów z rozruchem, problemów sprzętowych, kwestii pamięci, problemów z rpm, problemów z siecią, problemów z aplikacjami firm trzecich, kwestii bezpieczeństwa i problemów jądra. Pod koniec kszkolenia słuchacze mogą wykonać kompleksowe przeglądy różnych laboratoriów, aby sprawdzić swoje umiejętności.

Cel

Diagnozowanie problemów, zbieranie informacji i rozwiązywanie typowych problemów z Red Hat Enterprise Linux

Grupa docelowa:

Doświadczeni administratorzy systemów, którzy chcą dowiedzieć się więcej na temat rozwiązywania problemów.

Uwagi:

Szkolenie trwa 4 dni.

Przyjmujemy wpłaty w PLN lub EURO.

Oferujemy szkolenia w naszych ośrodkach w Warszwie, Wrocławiu, Krakowie, jak i w lokalizacjach wskazanych przez klienta. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt na osec@osec.pl

Wymagania:

Wymagane posiadanie tytułu Red Hat Certified System Administrator (RHCSA)
Zalecane posiadanie tytułu Red Hat Certified Engineer (RHCE)

Konspekt

  1. Introduction to troubleshooting
    • Describe a generalized strategy for troubleshooting.
  2. Take proactive steps to prevent small issues
    • Prevent small issues from becoming large problems by employing proactive system administration techniques.
  3. Troubleshoot boot issues
    • Identify and resolve issues that can affect a system's ability to boot.
  4. Identify hardware issues
    • Identify hardware problems that can affect a system’s ability to operate.
  5. Troubleshoot storage issues
    • Identify and fix issues related to storage.
  6. Troubleshoot RPM issues
    • Identify and fix problems in, and using, the package management subsystem.
  7. Troubleshoot network issues
    • Identify and resolve network connectivity issues.
  8. Troubleshoot application issues
    • Debug application issues.
  9. Deal with security issues
    • Identify and fix issues related to security subsystems.
  10. Troubleshoot kernel issues
    • Identify kernel issues and assist Red Hat Support in resolving kernel issues.
  11. Red Hat Enterprise Linux Diagnostics and Troubleshooting comprehensive review
    • Practice and demonstrate knowledge and skills learned in Red Hat Enterprise Linux Diagnostics and Troubleshooting.