Szkolenie “Bacula Administracja I” umożliwia zdobycie wiedzy o instalacji, konfiguracji oraz szybkim i efektywnym użytkowaniu oprogramowania w środowiskach produkcyjnych. Produkt jest dedykowany dla administratorów i specjalistom z firm i instytucji zainteresowanym poznaniem lub pogłębieniem swojej wiedzy z zakresu administracji, analizy problemów i konfiguracji oprogramowania Bacula oraz Bacula Enterprise. Program szkolenia dostosowywany jest dla początkujących i średnio zaawansowanych użytkowników i administratorów. Szkolenie przygotowane jest przez doświadczonych inżynierów oraz trenerów Bacula.
CELEM szkolenia jest zdobycie lub pogłębienie wiedzy oraz nabycie doświadczenia w konfiguracji, administracji oraz analizie problemów w oprogramowaniu Bacula i Bacula Enterprise przydatnych podstaw w codziennej pracy administratora lub użytkownika.
Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników powinien umieć:
Podczas szkolenia poruszane będą poniższe elementy tematyczne:
Administratorzy i specjaliści z firm i instytucji zainteresowani poznaniem lub pogłębieniem swojej wiedzy z zakresu administracji, analizy problemów i konfiguracji oprogramowania Bacula oraz Bacula Enterprise.
Program szkolenia dostosowywany jest dla początkujących i średnio zaawansowanych użytkowników i administratorów.
Aby aktywnie brać udział w niniejszym szkoleniu od uczestników oczekuje się poniższych umiejętności:
Dzień I
Dzień II
Dzień III
Szkolenie trwa 3 dni.
Oferujemy szkolenia w naszych ośrodkach w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, jak i w lokalizacjach wskazanych przez klienta.
W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt na osec@osec.pl
For more details, please contact us at osec@osec.pl