Formularz kontaktowy

Close

    Szkolenie

    Osoba zgłaszająca


    Opis

    Autorski warsztat zarządzania incydentami i problemami opracowany przez OMEC.

    Warsztat może być alternatywą lub uzupełnieniem certyfikowanych i akredytowanych szkoleń z zakresu zarządzania usługami IT. Jest adresowany do osób, dla których certyfikat nie jest podstawowym celem. Przeznaczony dla tych, którzy potrzebują praktycznego podejścia do tematów zarządzania incydentami i problemami.

    Warsztat pozwoli uczestnikom uzyskać praktyczne umiejętności związane z planowaniem, realizacją i doskonaleniem następujących zagadnień:
    • Zarządzanie incydentami (Incident Management)
    • Zarządzanie problemami (Problem Management)
    • Centrum obsługi użytkowników (Service Desk)

    Cel

    Celem warsztatu jest zapoznanie uczestników z praktyką rozwiązywania incydentów i problemów oraz działaniem centrum obsługi użytkowników (Service Desk). Dodatkowo zastaną omówione różnice dotyczące zarządzania incydentami i zarządzania problemami oraz przećwiczone techniki diagnozowania problemów.

    Grupa docelowa

    • wszystkie osoby zainteresowane zgłębieniem praktycznej wiedzy na temat najlepszych praktyk w zakresie poprawy zarządzania incydentami oraz skutecznych metod rozwiązywania problemów
    • specjaliści IT, którzy pracują w organizacjach, które przyjęły i dostosowały dobre praktyki zarządzania usługami, i którzy uczestniczą w eksploatacji usług

    Konspekt

    • Wprowadzenie do szkolenia
    • Przegląd Zarządzania Usługami
    • Centrum obsługi użytkowników (Service Desk)
    • Praktyka Zarządzania incydentami (Incident Management)
    • Praktyka Zarzadzania problemami (Problem Management)
    • Techniki i metody
    • Technologie i implementacja

    Uwagi

    Szkolenie/warsztat organizowany jest we współpracy z firmą OMEC Sp. z o.o.

    Czas trwania: 2 dni

     

     

    Język szkolenia: Polski
    Język materiałów: Polski

    W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt na osec@osec.pl

     

     

    Uczestnikom szkolenia zapewniamy:

    • zajęcia prowadzone przez doświadczonego trenera
    • autorskie materiały szkoleniowe
    • przyjazną atmosferę nauki oraz wymiany doświadczeń
    • catering – przerwy kawowe oraz lunch (tylko dla szkoleń stacjonarnych)
    • dyplom uczestnictwa

    For more details, please contact us at osec@osec.pl

    Note: The course outline is subject to change as technology advances and the underlying job evolves. For questions or confirmation on a specific objective or topic, please contact us at osec@osec.pl
    Cena netto:2700 PLNCena brutto:3321 PLNOpis

    Kurs przyjęty do powyższej kalkulacji 1 EUR = 4.386 PLN – tabela nr. 226/C/NBP/2024, z dnia 2024-11-20. Obowiązująca od: 2024-11-21. Cena w PLN jest orientacyjna (wyliczana z EUR/USD wg kursu sprzedaży NBP z dnia wystawienia faktury). Przyjmujemy wpłaty w PLN lub EURO.

    Uwaga

    Oferujemy szkolenia wirtualne, self-paced oraz stacjonarne (w Warszawie i w lokalizacjach klienta).
    W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt na osec@osec.pl

     

     

    Opis:

      – Termin gwarantowany (GTR)

    Terminy