W zasadzie nie ma argumentów podważających wysoką techniczną i merytoryczną wartość produktów szkoleniowych Red Hat – szkoleń, egzaminów certyfikacyjnych czy subskrypcji szkoleniowych. To jak w cechu rzemiosł informatycznych – adept uczy się na żywym organizmie (trochę teorii i na warsztat, potem kolejna porcja teorii i znowu na warsztat). Mistrz podpowiada, mistrz pozwala – niech buduje, niech psuje, niech robi to podczas nauki, podczas szkolenia, a nie później – w pracy.

Red Hat ma bardzo wysoce wyspecjalizowany proces przygotowywania materiałów szkoleniowych, materiałów certyfikacyjnych (podręczniki, laboratoria, egzaminy). Pracują nad tym zespoły ekspertów wewnętrznych. Bardzo zaangażowana jest w niego zarówno siatka instruktorska, egzaminatorska partnerów szkoleniowych. Nie bez znaczenia pozostają też uwagi Community.

Szkolenia Red Hat to zawsze praktyczne utarczki kandydata z prawdziwym systemem (Linux, Ansible, OpenShift, OpenStack…). To takie warsztaty na symulatorze:)

Certyfikat Red Hat – to potwierdzenie, że wiadomości nabyte podczas szkolenia zostały zrozumiane, przyswojone i przetworzone organoleptycznie w trakcie labów. Nie zaskoczą w pracy na stanowisku… To prawdziwe crushtesty (na szczęście też na symulatorach systemów) 🙂

Dziękujemy Red Hat Training & Certification Development Team/Teams. Doceniamy!

O wartości szkoleń Red Hat – szkoleń autoryzowanych – świadczą nie tylko nasze słowa, Partnera szkoleniowego. Jakość i skuteczność tych szkoleń i procesów potwierdzają liczby.

Cieszymy się, że możemy podzielić się nowo opublikowanymi materiałami analitycznymi podkreślającymi wartość szkoleń Red Hat®.

Badanie, Analyzing the Impact of Red Hat Training, przeprowadzone przez TechTarget’s Enterprise Strategy Group (ESG), opowiada historię opartą na danych i zawierającą spostrzeżenia Klientów będących uczestnikami szkoleń Red Hat, między innymi takie jak poniżej:

  • Wdrożenia były nie tylko dwa razy szybsze, ale także lepiej skonfigurowane.
  • Wzrost o 15% wykorzystania serwerów
  • Zmniejszenie narażenia systemów na ryzyko nawet o 3%
  • Zmniejszenie liczby generowanych zgłoszeń o 20%, a także skrócenie czasu naprawy zgłoszeń o 32%
  • Zwiększony wskaźnik skuteczności dla nowych pracowników z 50% do 77% (*).

(*) Źródło: Enterprise Strategy Group Economic Validation, “Analyzing the economic impact of Red Hat Training”, January 2024

Wszystkie szczegóły tego badania zawarte są w Raporcie wskazanym powyżej.
Plik raportu do pobrania (link)

Zapraszamy do zapoznania się!