Planowanie, wdrożenie i codzienne działanie service desk.
Warsztat „Wdrożenie service desk” jest adresowany do osób, które chcą zapoznać się z podstawowymi zasadami planowania, wdrożenia i codziennego działania service desk. Podczas warsztatu będzie również możliwość zapoznania się z podstawowymi praktykami, w realizację których jest zaangażowany service desk, czyli zarządzanie incydentami oraz zarządzanie wnioskami o usługi.
Podczas warsztatu zostanie przeprowadzona analiza potrzeb dotycząca wsparcia użytkowników, wybór struktury service desk (lokalny, centralny, wirtualny), wymagania dotyczące technologii wspierającej działanie service desk. Dodatkowo, omówione zostaną najważniejsze elementy dotyczące skutecznego i efektywnego działania praktyk zarządzania incydentami i zarządzania wnioskami o usługi. Szczególna uwaga zostanie skupiona na ciągłym doskonaleniu omawianych praktyk wraz z przygotowaniem kluczowych metryk.
Celem warsztatu jest zapoznanie się z dobrymi praktykami związanymi z planowaniem, budową oraz codziennym zarządzaniem i doskonaleniem service desk, czyli pojedynczym punktem kontaktu z użytkownikami.
Warsztaty przeznaczone są dla osób, które potrzebują praktycznego podejścia do tematów związanych ze wsparciem użytkowników.
Warsztaty pozwolą uczestnikom uzyskać praktyczne umiejętności związane z planowaniem, wdrażaniem i ciągłym doskonaleniem następujących praktyk:
Szkolenie obejmuje następujące zagadnienia:
Szkolenie trwa 2 dni.
Oferta obejmuje: Szkolenie stacjonarne*
(*)Uwaga – Cena katalogowa szkolenia wirtualnego/zdalnego – jest niższa od ceny szkolenia stacjonarnego o 500,00 PLN netto.
Uczestnikom szkolenia zapewniamy:
Oferujemy szkolenia w naszych ośrodkach w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, jak i w lokalizacjach wskazanych przez klienta. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt na osec@osec.pl
For more details, please contact us at osec@osec.pl