Formularz kontaktowy

Close

    Szkolenie

    Osoba zgłaszająca


    Opis

    Autorska gra symulacyjna opracowana przez OMEC.
    Symulacja jest dostępna dla grup zamkniętych. Warsztat przeznaczony dla osób po szkoleniu z obszaru zarządzania usługami IT lub posiadających wiedzę na tym poziomie. Dzięki przygodowej, egzotycznej narracji prowadzącej zespół przez afrykańskie tereny, kursanci nie tylko uczą się zarządzania organizacją projektową, ale również doświadczają prawdziwych emocji! To właśnie do nich należały będą najważniejsze decyzje podczas symulacji – dotyczące trasy, ekwipunku, a nawet reakcji na zaistniałe zdarzenia. To również oni będą musieli zmierzyć się z konsekwencjami swoich wyborów. Jaki rezultat finalnie osiągnie zespół? Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Pewne jest to, że uczestnicy będą mogli poczuć smak zwycięstwa lub staną przed konfrontacją z przegraną. Symulacja jest dostępna dla grup, wyceniana indywidualnie. Gra zawiera: mapy, pionki, karty zdarzeń.

    Gra pokazuje takie elementy jak:

    • Zasady zarządzania usługami IT
    • Omówienie zasad symulacji
    • Projektowanie usług
    • Eksploatacja usług
    • Doskonalenie usług

    Cel

    W czasie warsztatu ćwiczone są umiejętności zarządzania organizacją procesową w oparciu o najlepsze praktyki zarządzania usługami. Podczas wykonywania zadań symulacyjnych uczestnicy poznają i doświadczają korzyści, jakie niosą ze sobą najlepsze praktyki procesowego zarządzania organizacją.

     

    Głównym celem symulacji jest przećwiczenie podejścia procesowego poprzez projektowanie własnych procesów, monitorowanie i ich doskonalenie. Warsztat skupia się na takich czynnikach jak działanie zgodnie z procesami, mierzenie efektywności tych procesów, prawidłowa priorytetyzacja incydentów i problemów oraz odpowiednie raportowanie. W trakcie symulacji wykorzystywane są między innymi takie pojęcia jak: role procesowe, eskalacja, mierniki (KPI – Key Performance Indicators), umowa SLA (Service Level Agreement).

     

    Uczestnicy wcielają się w role, definiując procesy i odpowiedzialności (model RACI) oraz odpowiednie sposoby działania.

    Grupa docelowa

    • pracownicy działów IT, kierownictwo IT, kierownicy zespołów oraz wszyscy, którzy chcą usprawnić procesy w swojej organizacji
    • pracownicy potrzebujący (większej) wiedzy lub doświadczenia z zakresu procesów zarządzania usługami IT
    • osoby, które przeszły szkolenie z zakresu zarządzania usługami i chcą sprawdzić działanie tych procesów w praktyce

    Konspekt

    Przebieg symulacji:

    • Uczestnicy będą się wcielać w role zespołu wsparcia (Service Desk, specjaliści II linii, zarządzający incydentami, problemami, zdarzeniami, menadżera procesu SLM) dla podróżujących przez Afrykę motocyklistów. Zespół wsparcia ma zapewnić działanie sprzętu uczestników wyprawy, reagować na pojawiające się incydenty i problemy oraz doskonalić proces dostarczania usługi.
    • Symulacja przeprowadzi uczestników przez wszystkie etapy cyklu życia usługi i przez większość procesów zarządzania usługami. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie usługi, wspierających procesów oraz narządzi niezbędnych do skutecznego zarządzania tą usługą. Każdy z uczestników będzie miał szansę wcielić się w rolę w zespole dostawcy usługi i zaproponować działania poprawiające efektywność i skuteczność.

    Uwagi

    Szkolenie trwa 1 dzień.

     

     

    Oferta obejmuje: 

    • Szkolenie/warsztat/gra w formie stacjonarnej*

    (*)Uwaga – Cena katalogowa szkolenia wirtualnego/zdalnego – jest niższa od ceny szkolenia stacjonarnego o 500,00 PLN netto.

     

     

    Uczestnikom szkolenia zapewniamy:

    • grywalizację
    • zajęcia prowadzone przez doświadczonego trenera
    • autorskie materiały szkoleniowe
    • przyjazną atmosferę nauki oraz wymiany doświadczeń
    • catering – przerwy kawowe oraz lunch
    • dyplom uczestnictwa

     

     

    Oferujemy szkolenia w naszych ośrodkach w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, jak i w lokalizacjach wskazanych przez klienta. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt na osec@osec.pl 

    For more details, please contact us at osec@osec.pl

    Note: The course outline is subject to change as technology advances and the underlying job evolves. For questions or confirmation on a specific objective or topic, please contact us at osec@osec.pl
    Cena netto:1600 PLNCena brutto:1968 PLNOpis

    Kurs przyjęty do powyższej kalkulacji 1 EUR = 4.3716 PLN – tabela nr. 083/C/NBP/2024, z dnia 2024-04-25. Obowiązująca od: 2024-04-29. Cena w PLN jest orientacyjna (wyliczana z EUR/USD wg kursu sprzedaży NBP z dnia wystawienia faktury). Przyjmujemy wpłaty w PLN lub EURO.

    Uwaga

    Oferujemy szkolenia wirtualne, self-paced oraz stacjonarne (w Warszawie i w lokalizacjach wskazanych przez klienta).
    W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt na osec@osec.pl

     

     

    Opis:

      – Termin gwarantowany (GTR)

    Terminy