Cena Netto:
1 450.00 PLN
Brutto: 1 783.50 PLN
Terminy:
Generuj PDF

Zapisz się

Opis

Autorski warsztat budowy katalogu usług opracowany przez OMEC - naszą siostrzaną firmę.

Warsztat może być alternatywą lub uzupełnieniem szkoleń z zakresu zarządzania usługami IT. Jest adresowany do osób, dla których certyfikat nie jest podstawowym celem uczestnictwa w szkoleniach i kursach. Przeznaczony dla tych, którzy potrzebują praktycznego podejścia do tematów związanych z budową i utrzymaniem katalogu usług.

Uczestnicy zapoznają się z metodami identyfikowania usług oraz opisywania ich językiem zrozumiałym dla biznesu. Ponadto zapoznają się ze sposobami definiowania miar oraz rozliczania usług, a także z bieżącym utrzymaniem i zarządzaniem Katalogiem usług.

Cel

Celem warsztatu jest praktyczne definiowanie i identyfikowanie usług IT, jak również budowa Katalogu usług – biznesowego i technicznego.

Grupa docelowa:

  • osoby zainteresowane zgłębieniem praktycznej wiedzy na temat najlepszych praktyk w zakresie budowy, utrzymania i zarządzania Katalogiem usług
  • osoby w organizacjach, które przyjęły i dostosowały dobre praktyki zarządzania usługami
  • osoby biorące udział w tworzeniu oferty IT oraz osoby odpowiadające za tworzenie Katalogu usług IT, za definiowanie i bieżące zarządzanie usługami
  • właściciele usług, przedstawiciele Klientów kupujących usługi informatyczne, osoby odpowiedzialne za wdrożenie i bieżące funkcjonowanie procesu Zarządzania katalogiem usług.

Uwagi:

Szkolenie/warsztat organizowany jest we współpracy z firmą OMEC Sp. z o.o.

Czas trwania: 2 dni

Język szkolenia: Polski
Język materiałów: Polski

W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt na osec@osec.pl 

Uczestnikom szkolenia zapewniamy:

  • zajęcia prowadzone przez doświadczonego trenera
  • autorskie materiały szkoleniowe
  • przyjazną atmosferę nauki
  • wymianę doświadczeń
  • dyplom uczestnictwa

Wymagania:

Konspekt

  • Wprowadzenie do szkolenia
  • Przegląd Zarządzania Usługami
  • Definicja usługi
  • Identyfikowanie usług
  • Katalog usług – usługi biznesowe i techniczne
  • Tworzenie katalogu usług IT
  • Jakości usługi – użyteczność i gwarancja
  • Poziom świadczenia usług
  • Właściciel usługi i Klient usługi
  • Efektywne zarządzanie katalogiem usług IT