Cena Netto:
3 099.00 PLN
Brutto: 3 811.77 PLN
Nadchodzące szkolenia:
Generuj PDF

Zapisz się

Opis

Szkolenie ITIL® Service Design jest jednym z modułów grupy Lifecycle Stream. Może być traktowane jako szkolenie niezależne lub być jednym z etapów na drodze do uzyskania certyfikatu ITIL® Expert. Pozwala uczestnikom szkolenia zapoznać się ze szczegółami dotyczącymi procesów oraz ról projektowanie usług. Integralną częścią szkolenia są ćwiczenia praktyczne. Szkolenie kończy się formalnym egzaminem ITIL® Intermediate: Service Design. Szkolenie jest akredytowane.

Cel

Celem szkolenia jest umożliwienie uczestnikom posiadającym certyfikat ITIL® Foundation na skuteczne stosowanie dobrych praktyk w procesach związanych z Projektowaniem usług.
Szkolenie pozwoli uczestnikom:

  • zrozumieć znaczenie etapu Projektowania usług (Service Design) w ogólnym kontekście zarządzania usługami,
  • zrozumieć procesy i zasady dotyczące Projektowania usług,
  • Skutecznie organizować Projektowania usług,
  • zapoznać się z technologiami dotyczącymi Projektowania usług,
  • zapoznać się z implementacją Projektowania usług,
  • przeprowadzić analizę ryzyk związanych z Projektowaniem usług,
  • określić Krytyczne Czynniki Sukcesu (Critical Success Factors) dotyczące Projektowania usług.

Grupa docelowa:

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich zainteresowanych zgłębieniem wiedzy na temat najlepszych praktyk w zakresie poprawy zarządzania usługami oraz skutecznych metod doskonalenia procesów, w tym szczególnie dyrektorów IT, kadry kierowniczej, kierowników projektów, projektantów usług, architektów IT, osób odpowiedzialnych za realizację usług, analityków biznesowych i wszystkich, którzy chcieliby zdobyć praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania usługami IT oraz projektowania usług.

Uwagi:

Moduł 3-dniowy

Egzamin testowy zawiera 8 złożonych pytań bazujących na scenariuszach. Za odpowiedź na każde pytanie można uzyskać 5, 3, 1 lub 0 punktów.
Egzamin trwa 90 minut, prowadzany jest w języku angielskim, nie wolno korzystać z żadnych materiałów pomocniczych.
Dla osób zdających egzamin w języku innym niż ojczysty istnieje możliwość korzystania ze słownika i przedłużenia czasu trwania do 120 minut.
Wynik pozytywny wymaga uzyskania co najmniej 70% wszystkich punktów (28 z 40 punktów).

Szkolenie akredytowane, realizowane przy współpracy z Akredytowaną Organizacją Szkoleniową.

 

Powyższe ceny obejmują opcję szkolenia z egzaminem. Inne opcje do negocjacji.
W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt na osec@osec.pl

Oferujemy szkolenia w naszych ośrodkach w Warszawie, we Wrocławiu, w Krakowie i Gdyni, jak i w lokalizacjach wskazanych przez klienta.

Wymagania:

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest posiadanie certyfikatu ITIL Foundation (w wersji V3 lub 2011) lub ITIL® V2 Foundation uzupełniony o certyfikat ITIL Foundation Bridge.
Udział w szkoleniu umożliwia również posiadanie certyfikatu ITIL Expert Certificate in IT Service Management (uzyskanego poprzez egzamin ITIL V3 Managers Bridge).

Konspekt

--Dzień 1--

  • Wprowadzenie do Projektowania usług (Service Design),
  • Zasady Projektowania usług,
  • Procesy Projektowania usług: Koordynacja projektowania (Design Coordination),
  • Procesy Projektowania usług: Zarządzanie katalogiem usług (Service Catalogue Management).
     

--Dzień 2--

  • Omówienie pracy domowej,
  • Procesy Projektowania usług: Zarządzanie poziomem świadczenia usług (Service Level Management),
  • Procesy Projektowania usług: Zarządzanie potencjałem wykonawczym (Capacity Management),
  • Procesy Projektowania usług: Zarządzanie dostępnością (Availability Management),
  • Procesy Projektowania usług: Zarządzanie ciągłością świadczenia usług informatycznych (IT Service Continuity Management),
  • Procesy Projektowania usług: Zarządzanie bezpieczeństwem informacji (Information Security Management),
  • Procesy Projektowania usług: Zarządzanie dostawcami (Supplier Management),
  • Technologie Projektowania usług – działania powiązane.
     

--Dzień 3--

  • Omówienie pracy domowej,
  • Organizacja Projektowania usług,
  • Rozważania dotyczące technologii,
  • Implementacja i doskonalenie Projektowania usług,
  • Wyzwania, ryzyka, Krytyczne Czynniki Sukcesu (CSFs),
  • Egzamin ITIL Intermediate: Service Design.