Cena Netto:
3 650.00 PLN
Brutto: 4 489.50 PLN
Nadchodzące szkolenia:
Generuj PDF

Zapisz się

Opis

Zapraszamy na całkiem nowe szkolenie z zakresu IT Infrastructure Library - dobrych praktyk zarządzania usługami IT. Uczestnicy szkolenia otrzymają zaawansowaną wiedzę o koncepcji organizacji usług.

Szkolenie ITIL Practitioner jest nowym modułem w ścieżce certyfikacji ITIL i obejmuje w szczególności zakres dotyczący ustawicznego doskonalenia usług. Oprócz tego skupia się na zarządzaniu zmianą w organizacji, komunikacji oraz metodach pomiarów i miernikach.

ITIL Practitioner nie zastępuje istniejącego schematu kwalifikacji ITIL, jest zaprojektowany jako pomost między szkoleniem ITIL Foundation a szkoleniami ITIL Intermediate.
 

Szkolenie ITIL® Practitioner bazuje na znajomości podstaw dobrych praktyk zarządzania usługami IT oraz koncepcji ich organizacji zdobytej na szkoleniu ITIL Foundation. Dzięki prezentacji praktycznego podejścia do przyjmowania i dostosowanie praktyk ITIL daje wiedzę, która umożliwia identyfikację i realizację inicjatyw mających na celu poprawę usług. Główne obszary objęte szkoleniem to realizacja Ustawicznego Doskonalenia Usług (CSI), dziewięć zasad przewodnich i trzy krytyczne obszary kompetencyjne: metryki i pomiary, komunikacja i zarządzanie zmianą organizacyjną (OCM).

Szkolenie prowadzone jest w języku polskim, na anglojęzycznym materiale szkoleniowym.
Trwające dwa dni szkolenie obejmuje wykłady, ćwiczenia z narzędzi i technik, quizy oraz przykładowy egzamin.
Szkolenie akredytowane jest przez Peoplecert. 

 

Certyfikat ITIL Practitioner oferuje praktyczne wskazówki dotyczące sposobu przyjmowania i dostosowanie praktyk ITIL, aby móc efektywnie wspierać realizację celów biznesowych danej organizacji.

Egzamin ITIL Practitioner, zdawany na koniec drugiego dnia 2 szkolenia, jest egzaminem na podstawie książki (ITIL Practitioner Guidance) w języku angielskim i składa się z pytań wielokrotnego wyboru odnoszących się do przedstawionych scenariuszy. W czasie egzaminu można korzystać z podręcznika ITIL Practitioner Guidance.

Językiem egzaminu ITIL Practitioner jest angielski.

Cel

  • Poznanie praktycznego podejście do przyjmowania i dostosowywania praktyk ITIL® w organizacji.
  • Przygotowanie słuchaczy do egzaminu certyfikacyjnego ITIL® Practitioner.

Grupa docelowa:

Szkolenie jest skierowane do wszystkich osób szukających praktycznych wskazówek w zastosowaniu modelu procesów i cyklu życia usług ITIL, zarówno tych którzy obecnie wykorzystują dobre praktyki ITIL w organizacji i chcą poszerzyć swoją wiedzę, jak i tych którzy stają przed nowymi wyzwaniami biznesowymi i szukają najskuteczniejszych metod radzenia sobie z nimi.

Uwagi:

Zalecamy kupno podręcznika ITIL Practitioner Guidance. Podręcznik uzupełnia materiały szkoleniowe i poszerza wiedzę, przekazywaną w trakcie szkolenia. Zaleca się zapoznanie z podręcznikiem przed szkoleniem.  Podręcznik jest konieczny dla tych, którzy zamierzają zdawać egzamin ITIL Practitioner - można z niego korzystać podczas egzaminu.

Prosimy o kontakt, jeśli są Państwo zainteresowani złożeniem zamówienia na podręcznik.

Szkolenie prowadzone jest w języku polskim lub angielskim. Materiały szkoleniowe są w języku angielskim.

 

Metody szkolenia:
Prezentacje, ćwiczenia, dyskusje, testy wiedzy. Podczas szkolenia uczestnicy rozwiązują test podobny do tego, z którym zetkną się w trakcie egzaminu certyfikacyjnego.

 

Powyższe ceny obejmują opcję szkolenia z egzaminem. Inne opcje do negocjacji.
W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt na osec@osec.pl

Oferujemy szkolenia w naszych ośrodkach w Warszawie, we Wrocławiu, w Krakowie i Gdyni, jak i w lokalizacjach wskazanych przez klienta.

Wymagania:

Certyfikat ITIL Foundation i znajomość języka angielskiego.

Konspekt

  • Wprowadzenie do szkolenia
  • Omówienie programu certyfikacyjnego ITIL® Practitioner
  • Zasady przewodnie w zarządzania usługami IT i ich zastosowanie w kontekście współczesnych wyzwań biznesowych
  • Praktyczne podejście do Ustawicznego Doskonalenia Usług (CSI)
  • Metryki i pomiary – podstawa zarządzania usługami IT (ITSM) i Ustawicznego Doskonalenia Usług (CSI)
  • Znaczenie komunikacji oraz stosowane zasady i techniki
  • Zarządzanie zmianami organizacyjnymi (OCM) – ludzki aspekt zmian
  • Podsumowanie
  • Egzamin ITIL Practitioner