Szkolenie zajmuje się wszystkimi rodzajami interakcji i zaangażowania pomiędzy dostawcą usług a klientami, użytkownikami, dostawcami i partnerami.
Obejmuje kluczowe elementy skutecznego zarządzania usługami, takie jak tworzenie umów SLA, zarządzanie wieloma dostawcami, komunikacja, zarządzanie relacjami, mapowanie podróży klienta (customer journey map), projektowanie pełnego obrazu doświadczeń klientów (customer experience – CX) i użytkowników (user experience – UX).
Szkolenie dostarcza wiedzy o narzędziach pomocnych w zwiększeniu satysfakcji interesariuszy. Skierowane jest do osób odpowiedzialnych za podróż z klientem - od badania i zrozumienia rynku i interesariuszy, aż do realizacji wartości i doskonalenia oraz tych, którzy są odpowiedzialni za rozwijanie relacji z partnerami i dostawcami.
Certyfikat ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value jest przyznawany dożywotnio.
Szczegóły dotyczące egzaminu:
Egzamin jest dostępny:
Take2 - dodatkowe podejście do egzaminu - dla uczestników, którzy chcą poczuć się pewniej przystępując do egzaminu, przygotowana została opcja Take2. Rozwiązanie to jest obecnie dostępne tylko dla egzaminów z katalogu szkoleń akredytowanych przez Peoplecert.
Zakupienie tego produktu umożliwia przystąpienie do egzaminu po raz drugi - w przypadku gdy pierwsza próba zakończy się niepowodzeniem (oby nie!).
Możliwość skorzystania z tego rozwiązania dotyczy zarówno egzaminów zdawanych w wersji papierowej, jak i elektronicznej. Bez względu na formę pierwszego egzaminu, drugie podejście odbywa się zawsze w formie elektronicznej (online).
Wykupienie drugiego podejścia do egzaminu jest wiążące i nie podlega zwrotowi/zmianie. Odbywa się jedynie w przypadku niepowodzenia w pierwszej próbie (nie daje możliwości poprawy wyniku z pierwszego podejścia).
Koszt Take2 wynosi 285 zł netto
Przygotowuje do egzaminu i certyfikacji - Certyfikat ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value.
UWAGA! Zgodnie z wytycznymi akredytora od 1.11.2019 roku szkolenie można zakupić jedynie razem z egzaminem certyfikującym.
Szkolenie przeznaczone jest dla:
Szkolenie akredytowane, realizowane przy współpracy z Akredytowaną Organizacją Szkoleniową.
Czas trwania - 3 dni
Język - PL / EN
W trakcie szkolenia uczestnikom przekazywane są cenne wskazówki, uwagi oraz informacje niezbędne do zdania egzaminu.
Kursanci otrzymują również dostęp do egzaminów próbnych, które pozwalają im na zapoznanie się ze strukturą testu oraz na sprawdzenie swoich umiejętności.
Pytania egzaminacyjne odnoszą się do przykładowego scenariusza projektu i zagadnień ITIL 4. Są to zadania polegające na porządkowaniu kolejności twierdzeń oraz na określaniu czy zamieszczone wyjaśnienie rzeczywiście tłumaczy podane twierdzenie.
Uczestnikom szkolenia zapewniamy:
W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt na osec@osec.pl
Szkolenie jest dostępne wyłącznie dla posiadaczy certyfikatu ITIL 4 Foundation.
Szkolenie obejmuje następujące zagadnienia: