Szkolenie obejmuje podstawowe działania związane z tworzeniem, dostarczaniem i wspieraniem usług. Stanowi rozwinięcie dotychczasowego zakresu ITIL v3, o informacje związane z tworzeniem usług.
Program kursu obejmuje kluczowe praktyki ITIL 4, które pomogą zrozumieć główne czynniki sukcesu przyczyniające się do tworzenia, dostarczania i wspierania usług w ramach systemu wartości usług (SVS).
Jest dostępne wyłącznie dla posiadaczy certyfikatu ITIL 4 Foundation.
W trakcie szkolenia uczestnikom przekazywane są cenne wskazówki, uwagi oraz informacje niezbędne do zdania egzaminu.
Kursanci otrzymują również dostęp do egzaminów próbnych, które pozwalają im na zapoznanie się ze strukturą testu oraz na sprawdzenie swoich umiejętności.
Pytania egzaminacyjne odnoszą się do przykładowego scenariusza projektu i zagadnień ITIL 4. Są to zadania polegające na porządkowaniu kolejności twierdzeń oraz na określaniu czy zamieszczone wyjaśnienie rzeczywiście tłumaczy podane twierdzenie.
Certyfikat ITIL 4 Specialist: Create, Deliver & Support jest przyznawany dożywotnio.
Szczegóły dotyczące egzaminu:
Egzamin jest dostępny:
Take2 - dodatkowe podejście do egzaminu
Dla uczestników, którzy chcą poczuć się pewniej przystępując do egzaminu, przygotowana została opcja Take2. Rozwiązanie to jest obecnie dostępne tylko dla egzaminów z katalogu szkoleń akredytowanych przez Peoplecert. Zakupienie tego produktu umożliwia przystąpienie do egzaminu po raz drugi - w przypadku gdy pierwsza próba zakończy się niepowodzeniem (oby nie!).
Możliwość skorzystania z tego rozwiązania dotyczy zarówno egzaminów zdawanych w wersji papierowej, jak i elektronicznej. Bez względu na formę pierwszego egzaminu, drugie podejście odbywa się zawsze w formie elektronicznej (online).
Wykupienie drugiego podejścia do egzaminu jest wiążące i nie podlega zwrotowi/zmianie. Odbywa się jedynie w przypadku niepowodzenia w pierwszej próbie (nie daje możliwości poprawy wyniku z pierwszego podejścia).
Koszt Take2 wynosi 285 zł netto
Szkolenie przygotowuje do egzaminu ITIL 4 Specialist: Create, Deliver & Support i uzyskania międzynarodowego certyfikatu.
UWAGA! Zgodnie z wytycznymi akredytora od 1.11.2019 roku szkolenie można zakupić jedynie razem z egzaminem certyfikującym.
Szkolenie przeznaczone jest dla:
Szkolenie akredytowane, realizowane przy współpracy z Akredytowaną Organizacją Szkoleniową.
Czas trwania - 3 dni
Język - PL / EN
Szkolenie jest prowadzone po polsku na anglojęzycznym materiale szkoleniowym.
Szkolenie ITIL 4 CDS zawiera informacje oraz wskazówki dotyczące wielu obszarów, które są wymagane do zbudowania i utrzymania szerokiego portfolio „profesjonalnych” usług – współpracy, silnej i pozytywnej kultury, zintegrowanych zespołów i zadowolenia pracowników.
Kurs dostarcza informacji na temat integracji różnych strumieni wartości i działań w celu tworzenia, dostarczania oraz wspierania produktów i usług IT.
Uczestnikom szkolenia zapewniamy:
W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt na osec@osec.pl
Szkolenie jest dostępne wyłącznie dla posiadaczy certyfikatu ITIL 4 Foundation.
Szkolenie obejmuje następujące zagadnienia: